نسخه بتا برنامه Paper دراپ باکس برای اندروید و iOS منتشر شد

برنامه Paper

نسخه بتا برنامه Paper دراپ باکس برای اندروید و iOS منتشر شد

کمپانی گوگل با معرفی سرویس گوگل داکس (Google Docs) تحول بزرگی در نحوه مدیریت اسناد به صورت گروهی و آنلاین به وجود آورد. شرکت دراپ باکس (DropBox) نیز سال‌ها قبل در پاسخ به این کار گوگل، سرویس جدید خود به نام Paper را معرفی کرد؛ کاربران در گوگل داکس و Paper قادر به ایجاد و ویرایش اسناد به صورت گروهی و آنلاین هستند. سرویس اسناد دراپ باکس مدت‌هاست که در حالت آزمایشی قرار دارد و حالا برنامه Paper برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

برنامه Paper برای اندروید و آی او اس منتشر شد

دراپ باکس هنوز نسخه نهایی سرویس اسناد آنلاین خود را عرضه نکرده و به همین دلیل برنامه Paper برای اندروید و iOS نیز در حالت بتا منتشر شده است؛ جهت دانلود این برنامه می‌توانید به دو فروشگاه گوگل پلی و آیتونز مراجعه نمایید.

چندی پیش دراپ باکس از کاربران خود بابت ایجاد بیش از یک میلیون سند در سرویس Paper تشکر کرده بود. بازخوردهای کاربران در نسخه‌ آزمایشی کمک‌های زیادی به سرویس DropBox کرده است. به کمک این نظرات و بازخوردها، حالا قابلیت‌های متعددی نظیر گالری تصاویر، جدول‌های بهبود یافته، نوتیفیکیشن‌های دسکتاپ، وب و موبایل حالا به برنامه Paper اضافه شده‌اند. همچنین قابلیت‌های جدیدتری نیز در راه هستند.

سرویس Paper حالا با افتخار برای تمامی کاربران در هر پلتفرمی در دسترس قرار دارد. دیگر خبری از لیست انتظار در این سرویس آزمایشی نیست و به راحتی می‌توانید در آن ثبت نام کنید. خوشبختانه تمامی قابلیت‌های جدید نیز در نسخه موبایل Paper قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است که برنامه Paper هنوز در نسخه آزمایشی خود قرار دارد، بنابراین اگر با مشکل و باگ خاصی مواجه شدید، جای نگرانی نیست. پیشنهاد می‌کنیم حتما در استفاده از این سرویس، بازخوردهای خود را برای دراپ باکس ارسال کنید تا نسخه نهایی برنامه Paper هر چه زودتر آماده شود.

برنامه جدید دراپ باکس هنوز به صورت جهانی عرضه نشده است و به زودی برای کاربران اروپایی عرضه می‌شود. نظر شما در مورد این سرویس آنلاین از دراپ باکس چیست؟ آیا می‌توان Papers را جایگزین مناسبی برای گوگل داکس در نظر گرفت؟

1395-05-17

دیدگاهتان را بنویسید