نسخه نهایی آی او اس 12.1 منتشر شد؛ فیس تایم گروهی، ایموجی‌های جدید و غیره

نسخه نهایی آی او اس 12.1 منتشر شد؛ فیس تایم گروهی، ایموجی‌های جدید و غیره

نسخه نهایی آی او اس 12.1 (iOS 12.1)‌ توسط اپل منتشر شد. این نسخه امکاناتی نظیر فیس تایم گروهی و پشتیبانی از دو سیم کارت را به گوشی های اپل اضافه می‌کند. در ادامه با دیگر تغییرات و امکانات آپدیت جدید آی او اس ۱۲.۱ بیشتر آشنا شوید.

اپل نسخه نهایی آی او اس 12.1 را سرانجام برای دانلود در اختیار کاربران قرار داد. آی او اس 12.1 همراه با یک رفع باگ پیش‌بینی شده برای دوربین جلوی گوشی‌های آیفون‌های مدل XS و XR همراه است. این باگ باعث نرم کردن بیش از حد پوست صورت در عکس های سلفی کاربران می‌شد. علاوه بر این، شاهد بهبود نمایش شکلک نان شیرینی گرد (Bagel) نیز در این نسخه خواهیم بود.

اپل اوایل ماه جاری میلادی به سایت The Verge گفت هبود که این مشکل زیباسازی به خاطر یک حفره در HDR هوشمند سیستم دوربین به وجود آمده است. در واقع این قابلیت، فریم پایه اشتباهی را برای پردازش HDR انتخاب می‌کند تا باعث شود شخص آنطور که باید، به نظر نرسد.

فیس تایم گروهی در نسخه نهایی آی او اس 12.1

نسخه نهایی آی او اس 12.1 همچنین پشتیبانی از قابلیت دو سیم کارته را به گوشی های آیفون 10 اس و 10 اس مکس می‌افزاید و شما می‌توانید به لطف آن با 32 نفر فیس تایم گروهی برگزار کنید. از دیگر تغییرات و افزودنی‌های این آپدیت می‌توان به 70 ایموجی جدید برای افراد بدون مو، مو فرفری‌ها و سیبیلو‌ها، همچنین افراد میانسال اشاره کرد. شما می‌توانید هم اکنون بر روی آیپد یا آیفون پشتیبانی کننده‌ی خود این به‌روزرسانی را دریافت کنید.

نسخه نهایی آی او اس 12.1

1397-08-08

دیدگاهتان را بنویسید