ورزشکاران کره شمالی گلکسی اس 7 رایگان المپیک را دریافت نکردند

ورزشکاران کره شمالی

ورزشکاران کره شمالی گلکسی اس 7 رایگان سامسونگ را دریافت نکردند!

مسابقات المپیک ریو 2016 برزیل هفته قبل استارت خورد و صدها ورزشکار رقابت خود را در رشته‌های مختلف آغاز کردند. با توجه به بازتاب جهانی رویداد‌ها و وقایع این مسابقات، شرکت‌های مختلف نیز از فرصت استفاده کرده و نهایت بهره را از این رویداد جهانی می‌برند. به عنوان مثال شرکت سامسونگ تصمیم گرفت به تمامی ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات المپیک 2016 ریو یک دستگاه گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) هدیه دهد. با این حال به نظر می‌رسد ورزشکاران کره شمالی از این هدیه محروم باشند.

داستان ورزشکاران کره شمالی و گلکسی اس 7 سامسونگ چیست؟

این تصمیم سامسونگ از لحاظ بازاریابی و محبوبیت بیشتر جهانی فواید فراوانی را برای‌ آنها به دنبال دارد؛ به خصوص که در رویداد افتتاحیه المپیک ورزشکاران زیادی را در حال استفاده از گوشی گلکسی S7 سامسونگ دیدیم و طبعا این محصول را در حاشیه اختتامیه این مسابقات نیز در دست آنها مشاهده خواهیم کرد. اما چرا ورزشکاران کره شمالی از این هدیه محروم هستند؟

طبق گزارش منتشر شده از خبرگذاری Radio Free Asian، یکی از مسئولان کاروان ورزشکاران کره شمالی گوشی‌های مربوطه را جمع کرده و هرگز آنها را به 31 ورزشکار این کشور تحویل نداده است. آقای یون سانگبام، مسئولی که باید در قبال این اتفاق پاسخگو باشد، هنوز در این زمینه و این موضوع که گوشی‌ها از کجا سر درآورده‌اند، مصاحبه‌ای نکرده است. اما مشخص است که دولت کره شمالی نسبت به این گوشی‌های رایگان مشکوک بوده و به همین دلیل آنها را در دسترس ورزشکاران خود قرار نداده است.

ورزشکاران کره شمالی

این خبرگذاری در ادامه می‌گوید:

دولت کره شمالی علاقه‌ای به گسترش ارتباطات مردم خود با جهان بیرون ندارد و به همین ترتیب عدم تحویل 31 گوشی سامسونگ به ورزشکاران این کشور توجیه می‌شود.

از طرفی جنگ و اختلافات بین کره شمالی و جنوبی از گذشته تاکنون ادامه داشته است و به نظر می‌رسد این دو کشور هرگز به صلح پایداری در روابط سیاسی خود نرسند. نظر شما در مورد این خبر چیست؟

1395-05-25

دیدگاهتان را بنویسید