پخش زنده مراسم رونمایی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3

رونمایی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3

پخش زنده مراسم رونمایی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3

بعد از اتفاقات مربوط به گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7)، سامسونگ در کانون توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت و کاربران زیادی در انتظار جبران اشتباهات گذشته از سوی این شرکت هستند. با اینکه تا ماه آوریل خبری از عرضه پرچمداران این شرکت نخواهد بود، اما برگزاری مراسمی مخصوص برای رونمایی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 (Samsung Galaxy Tab S3) در کنگره جهانی موبایل، احتمالا کاربران را خوشحال کرد. خوشبختانه امکان تماشای این مراسم به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

مراسم رونمایی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 3 کمتر از 24 ساعت دیگر برگزار می‌شود

تاکنون اطلاعات بسیاری از تبلت جدید سامسونگ لو رفته که از عرضه محصولی متفاوت و خوش‌ساخت خبر دارند. به‌علاوه انتظارها از سامسونگ نیز بالاست و حتی حضور ضعیف آنها در MWC 2017 بر اعتماد کاربران تاثیرگذار خواهد بود.

گلکسی تب اس 3، فردا ساعت 7 بعد از ظهر به وقت محلی (21:30 به وقت ایران) معرفی می‌شود و اگر می‌خواهید از اولین افرادی باشید که با محصول جدید سامسونگ آشنا می‌شود، می‌توانید از این لینک، مراسم رسمی معرفی این تبلت را به صورت آنلاین تماشا کنید.

فروشگاه جانبی، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه MWC 2017. لوازم جانبی سامسونگ عرضه در فروشگاه جانبی با بهترین قیمت و لوازم جانبی s8 و همچنین لوازم جانبی s8 plus از بهترین برند های جهان در جانبی

1395-12-08

دیدگاهتان را بنویسید