پهباد کارما شرکت GoPro دوباره تولید خواهد شد

پهباد کارما

پهباد کارما شرکت GoPro دوباره تولید خواهد شد

پهباد کارما قرار است یک بار دیگر تولید شده و وارد بازار شود. شرکت GoPro به عنوان سازنده این پهباد، اعلام نمود که در آینده مبادرت به ساخت مجدد این پهباد خواهد کرد.

در واقع شرکت GoPro از ساخت پهباد کارما منصرف نشده است، بلکه به گفته نیک وودمن مدیرعامل این شرکت، یکی از اهداف کمپانی ساخت پهبادهای بیشتر است. شرکت GoPro در جریان نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد که درصدد راه اندازی مجدد پروژه ساخت پهباد کارما است.

پهباد کارما و چالش باتری

شرکت یاد شده قبلا این محصول را معرفی کرده بود، اما بدلیل سقوط تعدادی از پهبادها در زمان پرواز مجبور به جمع آوری آنها شد. وودمن اعلام کرده است که شرکتش درصدد بازگشت به پروژه ساخت کارما 2 است، زیرا تقاضا برای این محصول وجود دارد.

به گفته مدیر عامل این شرکت، مشکل پهبادها از جانب باتری بود؛ لغزش‌های زمان پرواز باعث می‌شد که بعضی از باتری‌ها از جای خود کنده شده و لذا نیروی لازم به پهباد نمی‌رسید و سقوط می‌کرد.

یکی از ویژگیهای نمایشگاه CES 2017 سال جاری تعدد شرکت مختلف فعال در زمینه توسعه فناوریهای پهبادی بود و این به معنای افزایش تعداد رقبا برای این شرکت است. اما به نظر می رسد این مسئله نمی تواند برای شرکت GoPro مشکل ساز باشد، زیرا برند این شرکت به خوبی در بازار معرفی شده است و فعالیت 15 ساله آن در جهت برند سازی می تواند امتیاز ویژه این شرکت در رقابت با دیگر شرکتهای سازنده پهباد باشد.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-18

دیدگاهتان را بنویسید