کاربران گلکسی S8 از قرمز شدن نمایشگر گوشی خود شکایت دارند

تعدادی از کاربران گلکسی S8 از قرمز شدن نمایشگر گوشی خود شکایت دارند

تعدادی از کاربران گلکسی S8 از قرمز شدن نمایشگر گوشی خود شکایت دارند

با پایان یافتن دور اول پیش‌خرید گلکسی S8 توسط سامسونگ، حالا کمپانی سازنده ارسال سفارشات این محصول برای کاربران را آغاز کرده است. قطعا بسیاری از کاربران از دیدن کیفیت بالای صفحه‌ی نمایش، طراحی متفاوت و نوآورانه و عملکرد سخت افزاری این محصول در نگاه اول شگفت‌زده خواهند شد، اما تعدادی از کاربران بدشانس نیز به مشکلی برخورده‌اند که لذت استفاده از گوشی جدید را برایشان نابود کرده است.

تعدادی از مشتریان گلکسی S8 در کشور کره‌ی جنوبی که سفارش خود را تحویل گرفته‌اند، از قرمز شدن نمایشگر دیوایس خود شکایت دارند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این مشکل باعث می‌شود که یک هاله‌ی قرمز رنگ بر روی نمایشگر کشیده شود و گویا تغییر تنظیمات نمایشگر و تصحیح رنگ آن در بخش تنظیمات نیز کمکی به رفع این مشکل نکرده است.

سامسونگ راه حل مشکل قرمزی نمایشگر گلکسی S8 را می‌داند

تعدادی از کاربران گلکسی S8 از قرمز شدن نمایشگر گوشی خود شکایت دارند

سامسونگ هم از این مشکل باخبر شده است و مسئولان این برند کره‌ای اعلام کرده‌اند که این مشکل در واقع یک ایراد سخت افزاری محسوب نمی‌شود و کاربران از طریق خود دیوایس می‌توانند آن را برطرف کنند. البته این کمپانی به آن دسته از کاربرانی که با تغییر تنظیمات نتوانسته‌اند این حالت قرمزی را از بین ببرد، توصیه کرده است که گوشی گلکسی S8 خود را به یکی از مراکز خدماتی سامسونگ در محل زندگی خود ببرند تا در آنجا، مشکلشان به سرعت برطرف شود.

البته گویا تعدادی از کاربران حتی بعد از تنظیم مجدد تنظیمات نمایشگر هم نتوانسته‌اند از شر این مشکل رها شوند و قرمزی نمایشگر اسمارت فون آنها همچنان ادامه داشته است. گفتنی است که این موضوع را در آینده نیز بررسی خواهیم کرد و اگر اظهار نظر جدیدی از سوی مقامات سامسونگ در این باره مطرح شد و یا روش حل این مشکل به طور قطعی از سوی کاربران پیدا شد، آن را به اطلاع شما عزیزان گجت نیوزی خواهیم رساند.

1396-01-29

دیدگاهتان را بنویسید