گجت پوشیدنی Robot Blue ؛ ابزاری مناسب برای بهبود تمرینات بوکسورها

گجت پوشیدنی Robot Blue ؛ ابزاری مناسب برای بوکسورها

گجت پوشیدنی Robot Blue ؛ ابزاری مناسب برای بهبود تمرینات بوکسورها

صدها گجت پوشیدنی وجود دارند که وظیفه اصلی آنها نظارت بر میزان دویدن و شمارش تعداد گام‌های شماست. اما اگر شما یک بوکسور هستید و دنبال گجتی جهت بهبود تمرینات بوکس خود می‌گردید، شرکت Piq در نمایشگاه CES 2017 از گجت پوشیدنی Robot Blue به‌همین منظور رونمایی کرده است.

گجت پوشیدنی Robot Blue به همراه یک اپلیکیشن عرضه می‌شود

گجت پوشیدنی Robot Blue بااستفاده از حسگرهایی مانند شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج و ژیروسکوپ، در هر دقیقه 190 هزار داده از حرکات شما را به ثبت رسانده و به اطلاعاتی که برای شما قابل فهم باشد، تبدیل می‌کند. شما می‌توانید با بهره‌گیری از این اطلاعات، میزان پیشرفت‌های خود را مشاهده کرده و راهکارهایی جهت بهبود آنها به‌ کار بگیرید. گجت پوشیدنی Robot Blue قادر است سرعت مشت، سرعت عکس‌العمل شما در هنگام دریافت ضربات، میزان قدرت پرتاب مشت، نوع مشتی که پرتاب کرده‌اید، تعداد مشت‌های شما در دقیقه و میزان کالری مصرف‌شده توسط شما را اندازه‌گیری کرده و به اطلاع شما برساند.

همه اطلاعات گفته‌شده در اپلیکیشن همراه گجت پوشیدنی Robot Blue به نمایش گذاشته خواهند شد. این دیوایس توسط کمپانی پیک ساخته شده و از هم‌اکنون با قیمت 79 دلار قابل سفارش است. تاریخ شروع عرضه این محصول نیز در اواخر ماه آینده تخمین زده شده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-17

دیدگاهتان را بنویسید