گوشی موبایل هواوی Enjoy 7 Plus : مشخصات فنی ، قیمت و عکس ها

هواوی Enjoy 7 Plus

هواوی Enjoy 7 Plus مجهز به باتری 4000 میلی‌آمپری معرفی شد

هواوی Enjoy 7 Plus یک گوشی 5.5 اینچی مجهز به سخت افزاری میان رده رو به پایین است و با قیمت کمتر از 300 دلار به فروش می‌رسد. در ادامه با معرفی این گوشی همراه ما باشید.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید، اینگونه به نظر می‌رسد که هواوی برای شما یک گوشی رده پایین خوب را به ارمغان آورده است. هواوی همچنان به عرضه گوشی های هوشمند در تمامی رده ها ادامه می‌دهد. آن‌ها پس از معرفی گوشی های پرچمدار جدید خود، هواوی پی 10 (Huawei P10) و هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus)، حال یک گوشی ارزان قیمت را معرفی خواهند کرد. با توجه به این که گوشی های هوشمند زیاد رده پایینی در سراسر جهان با اسامی مختلفی عرضه شده‌اند، خیلی سخت است که بخواهیم بین آن‌ها مقایسه‌ای را انجام دهیم و سخت افزار آن‌ها را روبروی یکدیگر قرار دهیم.

در هر صورت، تازه‌ترین تلاش شرکت هواوی، یک گوشی ارزان قیمت به نام هواوی Enjoy 7 Plus خواهد بود که در راس بخش نرم افزاری خود اندروید 7 نوقا را جای داده است. این گوشی که اخیرا در کشور چین رونمایی شده، حاوی قیمت تنها 230 دلار خواهد بود. هرچند ما انتظار داریم طبق روال سابق، هواوی نام دیگری را برای نسخه بین‌المللی این گوشی انتخاب کند و آن را روانه بازارهای مختلف موبایل در سراسر جهان کند.

مشخصات فنی هواوی Enjoy 7 Plus

در زیر قاب این گوشی چپست اسنپدراگون 435 کوالکام قرار گرفته است که یک رم 3 گیگابایتی همراه با حافظه 32 گیگابایتی داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. در قسمت پشتی یک دوربین 12 مگاپیکسلی حاوی فلش LED و یک اسکنر اثر انگشت یافت می‌شوند. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی و مکالمات تصویری بر روی قاب جلوی این گوشی به چشم می‌خورد.

هواوی Enjoy 7 Plus به یک نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با وضوح HD برخوردار است و یک باتری غول پیکر 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز به گوشی برق رسانی می‌کند. ناگفته نماند که بدنه‌ی این گوشی تماما از فلز (احتمالا آلومینیوم) است که می‌تواند برای گوشی با این قیمت نعمتی به حساب آید. همچنین در حال حاضر تنها رنگ سفید این گوشی تعبیه شده است.

1396-01-22

دیدگاهتان را بنویسید