گوشی میت 9 هواوی به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز خواهد شد

گوشی میت 9 هواوی به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز خواهد شد

گوشی میت 9 هواوی به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز خواهد شد

ساعاتی پیش و در خلال کنفرانس خبری هواوی در نمایشگاه CES 2017 در لاس وگاس ایالات متحده، اعلام شد گوشی میت 9 هواوی اولین اسمارت فونی خواهد بود که دستیار صوتی آمازون الکسا (Amazon Alexa) به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده است.

گوشی میت 9 هواوی اولین موبایل قدرت‌گرفته با الکسا است

فردا پیش‌فروش گوشی میت 9 هواوی در ایالات متحده آغاز خواهد شد. بر روی پرچمدار سال 2016 هواوی اپلیکیشنی نصب می‌شود که کاربر را قادر خواهد ساخت تا با استفاده از یک رابط کاربری مناسب و راحت، به گفتگوی طبیعی با دستیار صوتی دیجیتالی پرداخته و دستوراتی از قبیل تنظیم آلارم، ساخت لیست وظایف و کسب اطلاعاتی از اخبار روز دنیا و وضعیت آب و هوایی مناطق مختلف جهان را بر روی دیوایس اجرا کند.

استفاده از دستیار صوتی الکسا در یکی از بهترین گوشی های موبایل جهان می‌تواند نقطه عطفی برای شرکت آمازون و آینده این سرویس هوشمند باشد. این اولین بار است که الکسا بر روی یک گوشی موبایل نصب شده و شاید زنگ خطری برای رقبایی مانند سیری اپل (Apple Siri) یا گوگل اسیستنت (Google Assistant) باشد.

گوشی میت 9 هواوی به دستیار صوتی آمازون الکسا مجهز خواهد شد

قیمت گوشی هواوی میت 9 در ایالات متحده 600 دلار خواهد بود. این محصول به نمایشگر 5.9 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپر ساعتی، سنسور اثر انگشت و دوربین عقبی با لنزهای دوگانه مجهز است. پردازنده گوشی میت 9 هواوی ، کایرین 960 و مجهز به الگوریتم‌های یادگیری ماشین جهت بهره‌گیری از حداکثر کارایی تراشه است. اگر نقد و بررسی گوشی میت 9 هواوی را از وب‌سایت گجت نیوز خوانده باشید، می‌دانید که پرچمدار سال 2016 هواوی چیزی فراتر از یک اسمارت فون معمولی است.

هواوی میت 9 در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای از فردا در بیشتر فروشگاه‌های آنلاین معتبر جهان مانند آمازون و بست‌بای در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید