اطلاعاتی از گوشی میان رده اچ تی سی U11 EYEs به بیرون درز کرد

اچ تی سی یو 11 پلاس

اطلاعاتی از گوشی میان رده اچ تی سی U11 EYEs به بیرون درز کرد

گوشی میان رده اچ تی سی U11 EYEs مجهز به یک نمایشگر تمام صفحه 6 اینچی، حاشیه‌های کم تصویر، چیپست میان رده و دوربین بزرگ سلفی به زودی معرفی خواهد شد.

با بازگشت به سال 2014، کمپانی اچ تی سی یک گوشی بسیار جذاب به نام “Desire Eye” را معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت تایوانی در نظر دارد تا نیمی از اسم این گوشی را برای استفاده در محصول جدید خود قرض بگیرد. به نقل از افشاکننده قابل اعتماد دنیای تکنولوژی، ایوان بلس، اچ تی سی U11 EYEs نام گوشی جدید این شرکت است که در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد.

به نقل از این گزارش، اچ تی سی U11 EYEs محصولی معرفی نشده از سوی شرکت اچ تی سی است که پیش‌تر با نام HTC Ocean Harmony موفق به دریافت تاییدیه CCC کشور چین شده است. این گوشی میان رده‌ای از یک نمایشگر 6 اینچی برخوردار خواهد بود که در زیر قاب آن نیز چیپست اسنپدراگون 652 و یک رم 4 گیگابایتی جای خواهد گرفت.

اچ تی سی دیزایر EYE

اچ تی سی دیزایر Eye

اچ تی سی U11 EYEs نسخه میان رده یو 11 پلاس با یک دوربین بزرگ سلفی

گوشی اچ تی سی دیزایر Eye (تصویر بالا) بدان خاطر چنین نامی را کسب کرد که یک دوربین بزرگ 13 مگاپیگسلی در جلوی آن جای گرفته بود و چهره‌ی آن را به همانند غول یک چشم درآورده بود. در حالی که هیچ تصویری از گوشی جدید اچ تی سی U11 EYEs در دست نیست، اما ما تصور می‌کنیم که این محصول نیز همانند برادر قدیمی خود از چنین لنز بزرگ جلویی بهره‌مند خواهد بود. با این حال، این گوشی جدید از ظاهر جدیدتری برخوردار بوده و حاشیه‌های بسیار زیاد صفحه نمایش دیزایر Eye را در بر نمی‌گیرد. در واقع این گوشی چیزی شبیه به اچ تی سی یو 11 پلاس (+HTC U11) تازه معرفی شده با کدنام Ocean Master است که می‌تواند به لطف حاشیه‌های بسیار کم خود یک نمایشگر 6 اینچی غول پیکر را در بدنه‌ای جمع و جور بگنجاند.

چند وقت پیش بود که شایعات خبر از معرفی گوشی Ocean Harmony یا به عبارت صحیح‌تر با نام اصلی اچ تی سی U11 EYEs در ماه دسامبر می‌دانند. ما همچنان منتظریم که تا پایان سال، اچ تی سی از این گوشی میان رده جذاب پرده برداری کند.

1396-09-17

دیدگاهتان را بنویسید