نحوه تماشای زنده مراسم رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ

رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ

نحوه تماشای زنده مراسم رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ

تا رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ تنها یک روز باقی مانده است. در این مطلب نحوه تماشای زنده و مستقیم مراسم معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) را عنوان خواهیم کرد.

زمان حقیقتا در پرواز است! انگار همین دیروز بود که گلکسی نوت 8 بعد از افتضاحی که گلکسی نوت 7 دو سال قبل به بار آورد، معرفی شد و اکنون تنها یک روز تا رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 9 باقی مانده است، پرچمداری که حتی نگاه‌های کاربران و علاقه‌مندان به دیگر برندها نیز به آن دوخته شده است. باید اعتراف کنیم پرچمداران سری نوت، همیشه جزو محصولاتی بوده‌اند که علاوه بر سامسونگ، برای کل دنیای اندروید نیز پرچمداری کرده‌اند.

شرکت گوگل به تازگی اندروید 9 پای را به صورت رسمی منتشر کرده و اکنون کاربران پنج گوشی گوگل پیکسل، پیکسل ایکس ال، پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال و همچنین اسنشال فون قادر به استفاده از نسخه پایدار سیستم عامل جدید هستند. تجربه نشان داده پرچمداران سری نوت همواره به صورت پیش‌فرض دارای آخرین نسخه سیستم عامل اندروید پیشین بوده و آپدیت اندروید جدید بعدها برایشان منتشر می‌شود، پس نباید حین رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ منتظر تجهیز شدن این گوشی به اندروید 9 به صورت پیش‌فرض باشیم.

رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ

خوشبختانه برای افرادی که دوست دارند به صورت زنده و آنلاین مراسم رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ را تماشا کنند، این فرصت فراهم شده است. با استفاده از لینک‌های زیر خواهید توانست مراسم را فردا هجدهم مرداد، به صورت زنده مشاهده کنید.

تماشای رویداد رونمایی گلکسی نوت 9 سامسونگ

مراسم فردا ساعت 20:30 برگزار می‌شود. وب سایت گجت نیوز بعد از معرفی گوشی، به سرعت تمامی مطالب و اخبار پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ را پوشش خواهد داد.

1397-05-17

دیدگاهتان را بنویسید