آغاز فروش هدست واقعیت مجازی Fove با قابلیت دنبال کردن حرکات چشم

آغاز فروش هدست واقعیت مجازی Fove با قابلیت دنبال کردن حرکات چشم

آغاز فروش هدست واقعیت مجازی Fove با قابلیت دنبال کردن حرکات چشم

هدست واقعیت مجازی Fove به عنوان یکی از موفق‌ترین پروژه‌های کیک استارتر در چند سال اخیر که قرار بود سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار شود، به دلیل کمبود قطعات و ناتوانی سازندگان در برطرف کردن این مشکل به تاخیر خورد و حالا بعد از چند ماه تاخیر، آغاز فروش و ارسال این هدست برای حمایت‌کنندگان خبر بسیار خوبی است.

مهمترین و جذاب‌ترین ویژگی هدست واقعیت مجازی Fove این است که می‌تواند علاوه در دنبال کردن حرکات سر، حرکات چشم کاربران را هم دنبال کند و این کار از طریق بررسی حرکات تخم چشم افراد امکان‌پذیر خواهد شد. این موضوع علاوه بر این که بسیار باعث طبیعی‌تر شدن جلوه‌های بصری نمایش داده شده در این دنیای واقعیت مجازی می‌شود، آن حالت تهوع و بیماری ناشی از حرکت نکردن بدن که برای بعضی از کاربران پیش می‌آید را نیز برطرف خواهد کرد.

پیش‌فروش این محصول از ماه نوامبر آغاز شده بود، اما آن دسته از حمایت‌کنندگان کیک استارتر که زودتر از دیگران به این پروژه پول تزریق کرده‌اند، اولین افرادی خواهند بود که هدست واقعیت مجازی Fove را دریافت خواهند کرد. البته همین حالا هم می‌توانید با مراجعه به فروشگاه رسمی این گروه و پرداخت ۵۹۹ دلار، این هدست واقعیت مجازی نوآورانه را خریداری کنید، اما به دلیل تولید محدود، ارسال سفارش‌های امروز تا ماه فوریه به طول می‌انجامد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

1395-10-16

دیدگاهتان را بنویسید