آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی J5 عرضه شد

گوشی گلکسی J5

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی گلکسی J5 عرضه شد

در حالی که این روزها اخبار اندروید N فضای مجازی را پر کرده؛ اما شمار زیادی از کاربران منتظر عرضه‌ی آپدیت اندروید مارشمالو برای دیوایسشان هستند. به‌تازگی مشخص شده که سامسونگ آپدیت اندروید مارشمالو را برای گوشی گلکسی J5 مدل 2015 خود عرضه کرده تا کاربران بتوانند از امکانات این آپدیت بهره ببرند.

همانطور که در مقدمه ذکر شد سامسونگ آپدیت اندروید 6.0.1 مارشمالو را برای گوشی گلکسی J5 مدل 2015 عرضه کرده است. هرچند در گذشته مشخص نبود که آیا آپدیت جدیدی برای این دیوایس عرضه خواهد شد یا خیر.

البته عرضه‌ی آپدیت‌ها جنبه‌ی رقابتی نیز دارد زیرا اضافه شدن قابلیت‌های جدید و همچنین رفع مشکلات و باگ‌ها، علاقه‌مندی کاربر به آن برند و همچنین استفاده از آن دیوایس را افزایش داده و همچنین مسبب فروش بیشتر آن محصول می‌گردد. در آپدیت امروز امکانات جالبی نیز اضافه شده که بیشتر بر روی رابط کاربری تمرکز دارد.

در کنار امکاناتی که به همراه به‌روزرسانی جدید آمده است مانند Doze Mode و دیگر قابلیت‌ها، آپدیت اندروید مارشمالو رابط کاربری و محیط گوشی گلکسی J5 مدل 2015 را متحول و چشم نوازتر کرده و همچنین دارای مدیریت بهتر مصرف باتری خواهد بود. به‌علاوه‌ی آن بر روی باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری نیز کار شده تا بر روی مصرف و عملکرد پردازنده و حافظه، مدیریت بهتری صورت گیرد.

طبق گزارش‌هایی که منبع خبر دریافت کرده کاربران از نصب این به‌روزرسانی راضی هستند و بهبود عملکرد گوشی را گزارش داده‌اند. طبق گفته‌ها سرعت رابط کاربری افزایش یافته و همچنین شاهد تغییرات جالبی در پنل تنظیمات سریع و نوار وضعیت هستیم که در نهایت انجام این به‌روزرسانی را برای دارندگان تلفن هوشمند گلکسی J5 مدل 2015 جذاب و هیجان انگیز می‌کند.

در صورتی که یکی از دارندگان گلکسی J5 مدل 2015 هستید باید بدانید که اندروید 6.0.1 با شماره ساخت J500FXXU1BPF4 برای گوشی شما عرضه شده و هم اکنون می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات خود اقدام به دانلود و نصب آن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید