احتمال عرضه گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا سه ماهه سوم 2017

گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ

احتمال عرضه گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا سه ماهه سوم 2017

مدت زیادی‌ست که اخبار مربوط به عرضه گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ در فضای مجازی به گوش می‌خورد و اسنادی که در رابطه با پتنت‌های این شرکت توسط رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود نیز بیش از پیش به شایعات دامن می‌زنند. اگرچه برخی از کارشناسان زمان عرضه چنین تلفن هوشمندی را سال آینده اعلام کرده‌اند، اما به‌نظر محصول متفاوت سامسونگ تا سه ماهه سوم سال جاری میلادی وارد بازار تلفن های همراه می‌شود.

در مرحله اول، 100 هزار دستگاه از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تولید می‌شود

بنابر گزارشی که توسط یکی از خبرگزاری‌های داخلی کشور کره جنوبی منتشر شده، سازندگان در قدم اول، 100 هزار دستگاه از این گوشی را تولید و روانه بازار خواهند کرد. به‌علاوه، احتمالا گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ پنل‌هایی داشته باشد که هنگام باز کردن آن (یا خارج کردن آن از حالت تاشو)، دستگاه را به تبلتی 7 اینچی تبدیل می‌کنند.

به نظر می‌رسد زمان زیادی‌ست که مهندسان سامسونگ به تکنولوژی مورد نیاز برای خم کردن نمایشگر داخلی و تاشدن آن دست پیدا کرده و از آگوست سال گذشته نیز روی بخش بیرونی این گوشی کار می‌کنند. شاید کمی سخت باشد اگر کاربران برای استفاده از تلفن هوشمندخود، هر بار مجبور به خارج کردن دستگاه از حالت تاشو باشند و همین موضوع نیز باعث شده تا کار توسعه نمایشگر و تکنولوژی‌های مخصوص بخش خارجی، در دستور کار مهندسان سامسونگ قرار گیرد. همچنین، این خبرگزاری کره‌ای با استناد به منبعی ناشناس از آسان بودن توسعه تکنولوژی مربوط به بخش بیرونی گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ خبر داده است.

درنهایت، باز هم موضوع سودآوری و آماده بودن شرایط بازار برای عرضه چنین محصولی مطرح شده است که براساس آن، احتمال دارد عرضه گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا سال آینده به تعویق بیافتد. به هر صورت، مدیران بعد از تجدید نظر در پرسنل بخش‌های آی تی و موبایل تصمیم نهایی خود در این زمینه را خواهند گرفت.

1395-10-23

دیدگاهتان را بنویسید