از مرداد ماه برای آپگرید به ویندوز 10 باید 119 دلار پرداخت کنید

آپگرید به ویندوز 10

از مرداد ماه برای آپگرید به ویندوز 10 باید 119 دلار پرداخت کنید

شاید این‌طور به نظر نرسد؛ اما از عرضه‌ی سیستم عامل ویندوز 10 تفریبا یک سالی گذشته است. اگر به یاد داشته باشید مایکروسافت ویندوز 10 را برای کسانی که از سیستم عامل ویندوز 7 و ویندوز 8.1 استفاده می‌کردند به‌صورت مجانی عرضه کرد تا بتوانند از جدیدترین ویندوز ساخت مایکروسافت بهره ببرند؛ اما به نظر می‌رسد که دیگر آپگرید به ویندوز 10 مجانی نخواهد بود.

تنها تا هشت مرداد آپگرید به ویندوز 10 مجانی خواهد بود

طبق اخباری که به‌تازگی به دستمان رسیده است از نهم مرداد ماه (سی‌ام جولای) باید برای آپگرید به ویندوز 10 و نقل مکان به جدیدترین سیستم عاملی که مایکروسافت ساخته است 119 دلار ناقابل هزینه کنید.

بعضی از کاربران عقیده داشتند که مایکروسافت به عرضه‌ی آپگرید مجانی ادامه خواهد داد تا بتواند کاربرانی که از سیستم عامل‌های قبلی این کمپانی استفاده می‌کنند را به سمت جدیدترین محصول خود جلب کند؛ اما طبق جدیدترین اخباری که به دستمان رسیده، غول نرم افزاری جهان به مشتریان خود یادآوری کرده که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و کسانی که علاقه به آپگرید به ویندوز 10 دارند باید هرچه زودتر اقدام کنند.

جالب است بدانید طبق آماری که به‌تازگی منتشر شده است نزدیک به 300 میلیون دستگاه در سرتاسر دنیا از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می‌کنند و مایکروسافت نیز برای ترغیب کاربرانی که از سیستم عامل قدیمی استفاده می‌کنند دست به انجام چنین کاری زده تا هرچه زودتر در مورد آپگرید به ویندوز 10 تصمیم بگیرند؛ البته کسانی نیز که در آینده بخواهند اقدام به چنین کاری بکنند باید 119 دلار ناقابل بپردازند.

آپگرید به ویندوز 10 تا هشتم مرداد ماه (بیست و نهم جولای) پابرجا بوده و از آن تاریخ به بعد برای انجام این کار باید مبلغ ذکر شده را هزینه کنید. اگر یک دستگاه دارید که از ویندوز 7 و یا ویندوز 8.1 بهره می‌برد بهترین زمان برای شماست تا به جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت نقل مکان کنید؛ البته کاربرانی از انجام چنین عملی راضی نیستند و استفاده از ویندوزهای قدیمی‌تر برای آن‌ها خوشایند است.

نظر شما در مورد آپگرید به ویندوز 10 چیست؟ آیا علاقه به انجام چنین کاری دارید و یا اگر از ویندوز 10 بهره می‌برید آیا از آن راضی هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید