تصویر گلکسی اس 7 اکتیو در رنگ طلایی کویری منتشر شد

گلکسی اس 7 اکتیو

تصویر گلکسی اس 7 اکتیو در رنگ طلایی کویری منتشر شد

همان‌طور که می‌دانید هر ساله سامسونگ نمونه‌ای از پرچم‌دار خود از سری گلکسی اس را با پسوند اکتیو عرضه می‌کند که از قابلیت‌هایی مانند ضدآب و گرد و خاک بودن بهره می‌برد. گلکسی اس 7 اکتیو (Galaxy S7 Active) نیز در واقع نمونه‌ی اکتیو گلکسی اس 7 است که طبق تصاویر جدید دارای مدلی با طراحی طلایی کویری نیز خواهد بود.

در هفته‌های گذشته شاهد تصویری از مدل گلکسی اس 7 اکتیو بودیم که طراحی نظامی داشت. حال، افشاگر معروف، ایوان بلاس، در حساب کاربری توییتر خود تصاویری از این گوشی با طراحی طلایی کویری منتشر کرده که باید گفت طراحی زیبا و شیکی به نظر می‌رسد. این گوشی که در واقع رنگ آن طلایی است دارای طراحی شن مانندی بوده که ایوان بلاس آن را طراحی کویری توصیف کرده است.

در مقایسه با پرچم‌دار کمپانی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 7، مدل اکتیو این گوشی از طراحی زمختی بهره برده و برخلاف طراحی اس 7 که از لبه‌های فلزی و قاب شیشه‌ای بهره می‌برد، گلکسی اس 7 اکتیو دارای پوششی از جنی پلاستیک پلی کربنات است.

با وجود اینکه مدل استاندارد گلکسی اس 7 و مدل اج آن در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم هستند، مدل اکتیو با استاندارد MIL-STD-810G که یک استاندارد نظامی است ساخته شده و به این معنی است که این گوشی در برابر فشار، شوک و همچنین نفوذ آب حاوی نمک (آب دریا) مقاومت می‌کند.

گلکسی اس 7 اکتیو دارای شماره مدل SM-G891A بوده و از یک صفحه‌ی 5.1 با رزولوشن 1440×2560 پیکسل خواهد بود. هرچند در شایعات اخیر گفته شده بود که ابعاد این صفحه 5.1 اینچ نبوده و قرار است 5.5 اینچ باشد.

مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو شامل تراشه‌ی اسنپدراگون 820 کوالکام بوده و از 4 گیگابایت رم نیز بهره خواهد برد. باید گفت که مشخصات این گوشی شباهت زیادی به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج داشته و تفاوت‌های اندکی وجود دارد. متاسفانه اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی اس 7 اکتیو منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید