جزئیاتی از گوشی گوگل پیکسل 2 : دوربین بهتر همراه با قیمت بالاتر

گوشی گوگل پیکسل 2

جزئیاتی از گوشی گوگل پیکسل 2 : دوربین بهتر همراه با قیمت بالاتر

هرچند دو گوشی گوگل پیکسل (Google Pixel) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) هنوز قدیمی نشده‌اند، اما از همین حالا درز شایعات مشخصات آن‌ها به بیرون آغاز شده است. یک گزارش جدید امروز منتشر شده است که برخی از قابلیت های گوشی هوشمند آینده کمپانی گوگل، گوگل پیکسل 2 را کمی بیشتر شرح می‌دهد؛ اما همچنان منابع آن ذکر نشده است تا نتوانیم به طور قطع تاییدش کنیم. اگرچه در این گزارش تنها به نسخه اصلی گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2) اشاره شده، این درحالیست که ما می‌دانیم دو نسخه با اندازه‌ای متفاوت رونمایی خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها گوشی گوگل پیکسل 2 از یک دوربین قدرتمندتر نسبت به نسل اول خود بهره می‌برد که می‌تواند عکاسی در شرایط نوری کم را نیز جذاب‌تر کند. تفاوت بین این دو نسل دوربین از نظر مگاپیکسل زیاد نیست، اما قابلیت های بهبود یافته و اضافه‌تر آن است که دوربین پیکسل 2 را نسبت به نسخه اصلی پیکسل برتر می‌سازد. گفتنیست که دوربین گوگل پیکسل یکی از نقاط جذاب فروش آن است و نباید تعجب کنیم که نسل آینده آن نیز از چنین شرایطی برخوردار باشد.

طراحی بدنه‌ی ضد آب گوگل پیکسل 2 همچنان بر روی میز است و گوگل هنوز به طور قطع از انجام این کار اطمینان حاصل نکرده است. این درحالیست که اکثر گوشی های قدرتمند و پرچمدار سال جاری از چنین طراحی برخوردار خواهند بود و بعید به نظر می‌رسد غول جستجوی جهان بخواهد از رقبای خود عقب بماند.

همانطور که احتمالا شما انتظار داشتید، در حال حاضر نمونه های اولیه مختلفی از گوشی جدید کمپانی گوگل در حال ارزیابی است و آن‌ها از چیپست های مختلفی بهره می‌برند. یکی از آن‌ها مجهز به یک تراشه اسنپدراگون 83x بوده، دیگری توسط کمپانی اینتل توسعه یافته و حتی در این جا یک مدل اولیه همراه با چیپست اختصاصی توسعه یافته توسط خود شرکت گوگل نیز وجود دارد. این مشخص نیست گوگل از چه تراشه‌ای در پرچمدار آینده گوشی های هوشمند خود استفاده خواهد کرد و تا رونمایی رسمی از آن ماه‌ها فرصت باقی مانده است.

گوگل پیکسل 2 ، حدود 50 دلار گرانتر از نسخه اصلی پیکسل

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که قیمت نسخه اصلی پیکسل را با آیفون اپل مقایسه می‌کنید، باید بدانید که نسل آینده آن متفاوت‌تر از آن چیزیست که در حال حاضر وجود دارد. گزارش امروز ادعا می‌کند که قیمت گوشی گوگل پیکسل 2 حدود 50 دلار گران‌تر از مدل سال گذشته این محصول شده است. جالب توجه است که گوگل ظاهرا در نظر دارد تا گوشی های رده پایین‌تری را نیز روانه بازار کند که از مهم‌ترین آن‌ها باید به یک گوشی با کدنام “Pixel 2B” اشاره کرد. بدیهیست که نسخه نهایی این گوشی می‌تواند مناسب بازارهای مختلف جهانی تولید شده باشد.

1395-11-08

دیدگاهتان را بنویسید