جزئیات جدیدی از گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ منتشر شد

گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ

جزئیات جدیدی از گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ منتشر شد

جزئیات جدیدی از گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ (Samsung Galaxy F) به انتشار رسید. این گوشی انعطاف پذیر که در اوایل سال 2019 معرفی می‌شود، می‌تواند از نیمه خم شده و به راحتی در جیب قرار گیرد.

انتظار می‌رفت گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ در پشت درهای کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که در سان فرانسیسکو برگزار شد رخ نشان دهد، اما شانس رونمایی از این گوشی کمتر و کمتر شد. حال اطلاعات تازه انتشار یافت نشان می‌دهد که این گوشی قرار است اوایل سال 2018 میلادی معرفی شود.

به نقل از یک گزارش جدید، گوشی منعطف سامسونگ با نام احتمالی Galaxy F و شماره مدل SM-F900U، مشابه با تم نام‌گذاری گوشی‌های سری Galaxy S عرضه خواهد شد. این گزارش همچنین اشاره می‌کند که نسخه‌های پیش تولیدی در آمریکا با شماره ساخت نرم افزاری F900USQU0ARJ5 مورد آزمایش قرار گرفته است.

گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ به عرضه گسترده جهانی خواهد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که گوشی منعطف گلکسی اف سامسونگ به نسخه‌ی منحصر به فردی از رابط کاربری اندروید (که با همکاری گوگل توسعه پیدا کرده) عرضه خواهد شد. دیوایس‌هایی با شماره مدل SM-F900F و SM-F900N که اخیرا رویت شده‌اند نیز برای احتمالا با هدف عرضه در بازارهای اروپایی و آسیایی توسعه پیدا می‌کنند. این می‌تواند نشانه‌ای از این نکته باشد که گوشی انعطاف پذیر سامسونگ قرار است به عرضه گسترده جهانی برسد.

سامسونگ تمرکز ویژه‌ای بر روی مشخصات سخت افزاری گوشی جدید خود کرده است و تنها بخش تایید نشده‌ی آن، تجهیز به حافظه داخلی 512 گیگابایتی است. یکی از تحلیلگران ادعا کرده است که این گوشی انعطاف پذیر می‌تواند با قیمتی در حدود 2 هزار دلار به فروش برسد. با این حال نمی‌توانیم اخباری که توسط منابع بسیار معتمد به انتشار نمی‌رسد را با قطعیت، تایید کنیم.

1397-08-12

دیدگاهتان را بنویسید