درز تصاویر کانسپت رویایی منتسب به گوشی DROID Turbo 3 موتورولا

گوشی DROID Turbo 3

تصاویر طرح مفهومی رویایی منتسب به گوشی DROID Turbo 3 به بیرون درز کرد

در حالی که انتظار می‌رود Moto Z Force نیز با پیروی از زبان طراحی استفاده شده در ساخت DROID Turbo 2 نهایت به بازار عرضه شود، روز گذشته شاهد درز تصاویر طرح مفهومی رویایی منتسب به گوشی DROID Turbo 3 موتورولا توسط Toooajk بودیم که یقیناً اگر به واقعیت تبدیل شوند، شاهد انقلابی در شکل و شمایل گوشی‌های ساخت کمپانی موتورولا خواهیم بود.

تصاویر مربوط به طرح مفهومی خاص گوشی DROID Turbo 3 لو رفت

همانطور که در جریان هستید، موتورولا سال گذشته گوشی DROID Turbo 2 را با تجهیز به باتری قدرتمند، تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 و 3 گیگابایت حافظه رم در جهت تقابل با دیگر پرچمداران اندروید 2015 به بازار عرضه کرد که البته به جز مشکل نور کم صفحه نمایش آن با توجه به ابعاد نمایشگر، یک گوشی قدرتمند محسوب می‌شود که به طور انحصاری توسط Verizon عرضه گردید.

گوشی DROID Turbo 3

در همین حال و با توجه با کانسپت‌های ارائه شده از سوی Toooajk، به نظر می‌رسد موتورولا در نظر دارد علاوه بر تجهیز پرچمدار جدید خود به سخت افزاری غول آسا، این محصول را با طراحی منحصر به فرد و جدیدی در نمایشگاه سال آینده بارسلونا معرفی نماید. گفته می‌شود گوشی DROID Turbo 3 از نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح تصویر QHD بهره خواهد برد و تراشه ارتقا یافته و هشت هسته‌ای اسنپدراگون 821 که بر پایه معماری 64 بیتی طراحی گردیده در قلب آن گنجانده خواهد شد. این موبایل احتمالا با 6 گیگابایت حافظه رم همراه می‌شود.

گوشی DROID Turbo 3

البته کار به همین‌جا ختم نمی‌شود، زیرا این محصول که احتمالاً از بدنه‌ای تمام فلزی با قاب پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد، دارای 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و درگاه یو‌ اس‌ بی نسخه سی بوده که در نهایت باتری 2930 میلی آمپر ساعتی آن را با فناوری ‘Super Fast Turbo’ شارژ خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی DROID Turbo 3 موتورولا می‌توان به دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی سونی IMX298 که در زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است و سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 اشاره کرد.

گوشی DROID Turbo 3

ناگفته نماند که هرچند منبع خبر مدعی است که این محصول با قیمت 640 دلاری در نهایت به بازار عرضه می‌شود، با این حال هیچ گونه سند معتبری وجود ندارد که تائید کند به طور حتمی گوشی DROID Turbo 3 با شکل و شمایل تصاویر فوق و مشخصات ذکر شده به تولید انبوه برسد.

1395-06-08

دیدگاهتان را بنویسید