رسمی: تاریخ رونمایی از مدل 2017 گلکسی های سری A سامسونگ اعلام شد

رسمی: تاریخ رونمایی از مدل 2017 گلکسی های سری A سامسونگ اعلام شد

رسمی: تاریخ رونمایی از مدل 2017 گلکسی های سری A سامسونگ اعلام شد

تنها یک روز پس از انتشار تبلیغی از گلکسی های سری A سامسونگ که بر روی قابلیت ضد آب بودن این دیوایس ها تمرکز داشت، امروز تاریخ رونمایی از مدل 2017 این میان رده های محبوب به طور رسمی از سوی سامسونگ اعلام شده است تا هیجان علاقه‌مندان به این اسمارت فون ها شدیدا افزایش پیدا کند.

سامسونگ ساعاتی پیش دعوت‌نامه‌ای را برای خبرگزاری‌های کشور مالزی ارسال کرده است که طبق اطلاعات آن، ما اکنون تاریخ رونمایی از محصولات جدید این برند کره‌ای را می‌دانیم. بر همین اساس، سامسونگ قرار است در روز پنجم ماه ژانویه (۱۵ دی ماه) رویدادی را برگزار کند و از نسل جدید خانواده‌ی گلکسی ای (Galaxy A 2017) خود رونمایی به عمل بیاورد؛ این یعنی که تنها یک هفته به برگزاری این رویداد فرصت باقی مانده است!

در این سال جدید، نگاهتان را به موجی از دستاوردها و ماجراجویی‌های جدید معطوف کنید. چه بر روی لبه زندگی می‌کنید و چه اختیارتان را به لحظات واگذار کرده‌اید، آن را به آغوش بکشید و بدون برنامه‌ریزی زندگی کنید!

چه روشی بهتر از یک اتمسفر جدید سطح اول برای آغاز کردن یک سال جدید وجود دارد؟

به ما بپیوندید تا از سری کاملا جدید سامسونگ گلکسی ای رونمایی کنیم (2017)!

این متن انرژی‌بخشی است که در این دعوت‌نامه برای حضور خبرگزاری‌های مالزیایی در رویداد معرفی نسل جدید گلکسی های سری A از سوی سامسونگ آورده شده است و سراسر به مخاطبان اصلی این سری از محصولات، یعنی جوانان ورزشکار و ماجراجو، اشاره دارد. گفتنی است هرچند که این رویداد به طور اختصاصی و در میانه‌ی دی ماه برگزار خواهد شد، اما مطمئنا سامسونگ اسمارت فون های میان رده‌ی جدید خود را به نمایشگاه CES 2017 نیز خواهد آورد تا کارشناسان و کاربران بیشتری فرصت استفاده و کار کردن با آنها را پیدا کنند.

نسل 2017 گلکسی های سری A سامسونگ شامل اسمارت فون ۴.۷ اینچی گلکسی ای 3 (Galaxy A3 2017)، مدل ۵ اینچی گلکسی ای 5 (Galaxy A5 2017) و در نهایت، پرچمدار این سری یعنی گوشی ۵.۷ اینچی گلکسی ای 7 (Galaxy A7 2017) می‌شود. طراحی ظاهری این سه محصول بیشتر به گلکسی اس ۷ سامسونگ شبیه خواهد بود و همان‌طور که در تبلیغات و دعوتنامه های مختلف به طور مرتب به آن اشاره می‌شود، قابلیت ضد آب بودن و مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار، از ویژگی‌های اصلی آنها به شمار خواهد رفت.

1395-10-08

دیدگاهتان را بنویسید