رنگ بندی ال جی V20 ؛ تیتان (خاکستری تیره)، صورتی و نقره‌ای

رنگ بندی ال جی V20

رنگ بندی ال جی V20 ؛ تیتان (خاکستری تیره)، صورتی و نقره‌ای

ال جی V20 پیش روی کاربران قرار دارد و همانطور که انتظار می‌رفت، این محصول جدید قرار است با ویژگی‌ های بسیار خوبی وارد بازار شود. بدنه فلزی، باتری قابل تعویض، پشتیبانی از درگاه کارت حافظه و سیستم صوتی قدرتمند، از ویژگی هایی هستند که می‌تواند V20 را بالاتر از گوشی هوشمند V10 ال جی قرار دهد. شاید با وجود گوشی های رنگ به رنگ در بازار، رنگ بندی ال جی V20 نیز در این میان اهمیت پیدا کند تا سازندگان بتوانند به تمامی سلایق کاربران پاسخ دهند.

رنگ بندی ال جی V20 ؛ وجود تنوع بالاتر نسبت به پرچم‌ داران قبلی

در مورد شکل ظاهری دستگاه، V10 از بدنه ای پلاستیکی ساخته شده و تنها قسمت‌های کناری آن از فلز پوشیده شده بودند و شاید طراحی کلی آن می‌توانست بهتر باشد. اما مهندسین ال جی تمام تلاش خود را داشته‌اند تا بتوانند V20 را با شکلی متفاوت و سیستمی بهینه تر پیش روی کاربران قرار دهند. V20 با الهام گیری از شکل ظاهری پرچم دار قبلی ال جی یعنی G5 و حتی با امکاناتی فراتر از آن طراحی شده و همین موضوع باعث شده تا این محصول جدید مورد توجه بسیاری از کاربران قرار داشته باشد.

رنگ بندی ال جی V20 در نگاه اول بسیار متنوع بوده و ال جی قصد دارد آن را در سه رنگ تیتان (خاکستری بسیار تیره)، صورتی و نقره ای، حداقل در زمان عرضه، وارد بازار نماید. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه در آینده نیز شاهد معرفی این دستگاه با رنگ های دیگر باشیم منتشر نشده، اما ممکن است سازندگان بخواهند V20 را در با رنگ های بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند. شاید این موضوع در نگاه اول اهمیتی نداشته باشد اما بسیاری از کاربران هستند که برای آنها رنگ محصولی که خریداری می‌کنند نیز با اهمیت بوده و سازندگان نیز برای پاسخ دادن به تمامی نیازهای کاربران، مجبور به پوشش دادن تمام سلایق خواهند بود.

1395-06-17

دیدگاهتان را بنویسید