گلکسی نوت 6 از 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد

تلفن هوشمند گلکسی نوت 6

گلکسی نوت 6 از 256 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد

پس از موفقیتی که گوشی‌های گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) داشتند حال نوبت به تلفن هوشمند گلکسی نوت 6 (Galaxy Note 6) رسیده تا با امکانات و مشخصات قدرتمندی که دارد خودنمایی کند.

به‌تازگی مشخص شده است که محصول جدید کمپانی کره‌ای قرار است از مشخصات فوق‌العاده قدرتمندی بهره ببرد که بر روی کاغذ، گلکسی نوت 6 به راحتی می‌تواند هر گوشی و فبلتی را به چالش بکشد.

طبق اخباری که به‌تازگی در فضای مجازی قرار گرفته است می‌توان انتظار داشت که گلکسی نوت 6 از صفحه‌ی 5.8 اینچی بهره ببرد که دارای رزولوشن 2K خواهد بود.

در زیر قاب این فبلت قرار است از تراشه‌ی جدید کوالکام به نام اسنپدراگون 823 استفاده شود که در حقیقت مدل ارتقا یافته‌ی تراشه‌ی قدرتمند و موفق اسنپدراگون 820 خواهد بود. در تراشه‌ی جدید، هسته‌های پردازنده‌ اصلی و پردازنده گرافیکی آن با فرکانس بالاتری کار خواهند کرد.

در حال حاضر شایعاتی نیز در مورد مدلی از فبلت گلکسی نوت 6 وجود دارد که از تراشه‌ی اگزینوس به کار رفته در سری گلکسی اس 7 در آن استفاده خواهد شد.

مانند پرچم‌دارانی که قرار است در نیمه دوم سال 2016 عرضه شوند تلفن هوشمند گلکسی نوت 6 نیز قرار است از 6 گیگابایت رم بهره ببرد و با گوشی‌هایی مانند ویوو ایکس پلی 5 (Vivo Xplay 5) و LeMax 2 مقابله کند.

همچنین در اخبار جدید آمده است که احتمالا در پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ از 256 گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده خواهد شد. البته ما هنوز مطمئن نیستیم که در این گوشی نیز از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس دی استفاده شده و می‌توان میزان حافظه را افزایش داد یا خیر اما به نظر می‌رسد که 256 گیگابایت حافظه می‌تواند نیاز هر کاربری را برطرف کند.

به نظر می‌رسد این گوشی از نظر عمر باتری نیز می‌تواند کاربران را راضی نگه دارد. گلکسی نوت 6 دارای باتری با ظرفیت 4,200 میلی آمپر بر ساعت است که از تکنولوژی شارژ سریع نیز برخوردار خواهد بود. همچنین به عنوان اولین فبلت در سری نوت، محصول جدید سامسونگ از گواهی IP68 بهره برده و در برابر نفوذ گرد و خاک و آب مقاوم خواهد بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از گوشی منتشر نشده و هنوز در مورد بعضی از مشخصات سخت افزاری و همچنین قیمت و زمان عرضه‌ی تلفن هوشمند گلکسی نوت 6 اطلاعاتی در اختیار نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید