گوشی Motorola Moto M در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

گوشی Motorola Moto M

گوشی Motorola Moto M در بنچمارک GFXBench ظاهر شد

گوشی Motorola Moto M در بنچمارک GFXBench محک خورد. تاکنون کمپانی موتورولا سری‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند را روانه بازار کرده است. سری‌هایی همچون Moto X، Moto Z، Moto G و Moto E همگی از این دسته‌اند. خانواده پرجمعیتی است؛ اما به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد تا این خانواده را حتی بزرگتر کند، آن هم با سری جدیدی به نام Moto M.

اکنون به لطف وب‌سایت سنجش معیار GFXBench، مشخصات گوشی Motorola Moto M در فضای آنلاین ظاهر شده است.

گوشی Motorola Moto M محصول جدید کمپانی موتورولا است که به زودی معرفی خواهد شد

شایعاتی از قبل شنیده می‌شد که موتورولا در آثار جدید خود بر روی ساخت یک گوشی 4.6 اینچی تمرکز کرده است. در آن زمان گمانه زنی‌هایی وجود داشت که این محصول جدید می‌تواند اسمارت فون موتورولا Moto M باشد. از زمانی که کمپانی موتورولا به مایملک لنوو اضافه شده، این شرکت کمی پرکارتر شده است. به تازگی دستگاهی با شماره سریال XT1663 در بنچمارک جی اف ایکس بنچ به چالش کشیده شد و اگر مشخصات درست باشد، ما باید منتظر یک گوشی با نمایشگر 4.6 اینچی فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) باشیم.

بر اساس اطلاعات مندرج شده، قدرت پردازشی موتو ام از یک پردازنده هشت هسته‌ای MT6750 مدیاتک با سرعت کلاک 1.9 گیگاهرتز تامین می‌شود. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده، دوربینی 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوئی 4K در پنل پشتی آن جانمایی شده و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدیو چت، یک دوربین 7 مگاپیکسلی قرار گرفته است. مدیریت نرم افزاری این دیوایس بر عهده سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو است.

متاسفانه برای معرفی این گوشی هنوز هیچ تاریخی اعلام نشده است؛ اما مطمئنا با وجود این بنچمارک و برخی شایعات و خبرهای دیگری که در این رابطه وجود دارد، زمان زیادی تا رونمایی از آن باقی نمانده است. منتظر باشید، گوشی جدید دیگری از موتورولا در راه است.

1395-05-25

دیدگاهتان را بنویسید